Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.contributor.authorПерва, С.Р.-
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:40Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Інструменти маркетингу у просуванні туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // Інвестиції: практика та досвід. - 2023. - № 3. - С. 27 - 32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1091-
dc.publisherІнвестиції: практика та досвідuk_UA
dc.subjectІнструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectПросування турпродуктуuk_UA
dc.subjectМаркетинг у туристичній діяльностіuk_UA
dc.subjectРеклама турпродуктуuk_UA
dc.titleІнструменти маркетингу у просуванні туристичного продуктуuk_UA
dc.title.alternativeМarketing tools in the promotion of a tourist productuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістратура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перва_2023.pdf749,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.