Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГакова, М.В.-
dc.date.accessioned2023-10-11T14:25:03Z-
dc.date.available2023-10-11T14:25:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГакова М.В. Роль маркетингу відносин в системі інтерактивного середовища / М.В. Гакова // Науково-виробничий журнал "Бізнес-навігатор" ( Випуск №3 (70), 2022.). - С. 51-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1149-
dc.subjectМаркетинг відносинuk_UA
dc.subjectІнтерактивний маркетингuk_UA
dc.subjectЛояльністьuk_UA
dc.titleРоль маркетингу відносин в системі інтерактивного середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hakova_Role of relationship marketing.pdf412,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.