Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСазонець, І.Л.-
dc.contributor.authorЗінкевич, С.Р.-
dc.date.accessioned2023-12-05T13:19:00Z-
dc.date.available2023-12-05T13:19:00Z-
dc.date.issued2022-11-03-
dc.identifier.citationСазонець І.Л. Інструменти соціального маркетингу в розвитку медичного туризму / І.Л. Сазонець, С.Р. Зінкевич // Сучасні виклики сталого розвитку бізнесу: тези ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Житомир, 3-4 листопада 2022 р.). - Житомир: Житомирська політехніка, 2022. - С. 289.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-683-595-9-
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1211-
dc.publisher"Житомирська політехніка"uk_UA
dc.subjectСоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectМедичний туризмuk_UA
dc.titleІнструменти соціального маркетингу в розвитку медичного туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сазонець, Зінкевич.pdf472,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.