Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1635
Назва: Удосконалення маркетингової стратегії розвитку готельного підприємства
Автори: Чаюн, М.Д.
Ключові слова: Готельне підприємство
Маркетингова стратегія
Маркетингові посередники
Розвиток підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Чаюн, М.Д. Удосконалення маркетингової стратегії розвитку готельного підприємства : дипломна робота / М.Д. Чаюн; науковий керівник М.В. Гакова. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 78 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1635
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота Чаюн.pdf4,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.