Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNezhyva, Olga-
dc.date.accessioned2025-08-27T12:56:18Z-
dc.date.available2025-08-27T12:56:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationNezhyva Olga. Gamification in learning: enhancing student engagement through digital tools / Olga Nezhyva // Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Полтава, 20-21 березня 2025 р.). - Полтава : "ЛНУ ім. Тараса Шевченка", 2025. - C. 79-81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1853-
dc.publisherЛНУ ім. Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectGamificationuk_UA
dc.subjectDigital toolsuk_UA
dc.subjectTechniquesuk_UA
dc.subjectStudentuk_UA
dc.subjectEducatoruk_UA
dc.titleGamification in learning: enhancing student engagement through digital toolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали_конференції_20_21_03- НЕЖИВА О.М..pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.