Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Олена-
dc.date.accessioned2025-10-22T13:34:34Z-
dc.date.available2025-10-22T13:34:34Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛисенко Олена. Стратегії розвитку і ціноутворення готельної мережі Hilton / Олена Лисенко // Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. Том 8. № 1. - К.: КНУКіМ, 2025. - С. 44 - 56.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1970-
dc.publisherВидавничий центр КНУКіМuk_UA
dc.subjectГотельні мережіuk_UA
dc.subjectСтандарти обслуговуванняuk_UA
dc.subjectЯкість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectСтратегії ціноутворенняuk_UA
dc.titleСтратегії розвитку і ціноутворення готельної мережі Hiltonuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and pricing strategies of Hilton hotel chainuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Лисенко РГК 2025.pdf4,92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.