Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСардак, С.Е.-
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.date.accessioned2022-09-01T10:18:38Z-
dc.date.available2022-09-01T10:18:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСардак С.Е. Маркетинг: навч. посібник. / С.Е. Сардак, В.В. Джинджоян. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2018. – 242 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/446-
dc.descriptionРозглянуто питання щодо організації маркетингу в економіці та різних сферах підприємницької діяльності. Наведені матеріали ґрунтовно розкривають теоретичні основи та практичний інструментарій організації системи маркетингу з урахуванням національного та світового досвіду. Уміщені основні поняття дисципліни, питання для оцінювання рівня засвоєння матеріалу та список рекомендованої літератури. Навчальний посібник надає можливість самостійного опанування курсу. Призначено для викладачів, молодих вчених, студентів вищих навчальних закладів, слухачів шкіл бізнесу та масового читача.uk_UA
dc.publisherВНПЗ «ДГУ»uk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.