Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/500
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛесь, А.А.-
dc.date.accessioned2022-09-23T11:47:08Z-
dc.date.available2022-09-23T11:47:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛесь, А.А. Особливості регулювання рекламної діяльності у сфері туризму в державах Західної Європи : дипломна робота / А.А. Лесь; науковий керівник В.М. Торяник. - Дніпро : ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/500-
dc.publisherВНПЗ "ДГУ"uk_UA
dc.subjectРекламаuk_UA
dc.subjectРозвиток туристичного бізнесуuk_UA
dc.subjectРекламна діяльністьuk_UA
dc.titleОсобливості регулювання рекламної діяльності у сфері туризму в державах Західної Європиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесь А.А.pdf22,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.