Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Джинджоян, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-21T11:20:43Z | - |
dc.date.available | 2022-11-21T11:20:43Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Джинджоян В.В. Внутрішньокорпоративні соціальні програми туристичних підприємств / В.В. Джинджоян // Інвестиції: практика та досвід. - 2020. - № 1. - С. 39-43. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/574 | - |
dc.description | У статті здійснено теоретичний аналіз внутрішньо корпоративні соціальні програми турис
тичних підприємств. Встановлено, що в сучасних умовах організаційний розвиток туристично
го підприємства реалізується через сукупність певних організаційних змін. Зміни організацій
ної структури та системи управління значно трансформують соціальне середовище
підприємств. Фактори, що знижують ефективність управління організаційними змінами (недо
статня вираженість їх превентивного характеру, несистемність, директивність політики впро
вадження організаційних змін) уповільнюють динаміку організаційного розвитку підприємства
як у зовнішньому, так і у внутрішньому середовищі.
Узагальнено, що характеризуючи корпоративні соціальні програми туристичних підприємств
як інструмент управління соціальними процесами на підприємстві, важливо уточнити їх сутність,
зміст і форму. Корпоративна соціальна програма — це розгорнуте вираження пріоритетних со
ціальних цілей. За змістом вона є послідовністю взаємоузгоджених дій, розподілених у часі,
обгрунтованих за ресурсами і спрямованих на досягнення наміченої соціальної мети. | uk_UA |
dc.publisher | Інвестиції: практика та досвід | uk_UA |
dc.subject | Підприємницька діяльність | uk_UA |
dc.subject | Туристичні підприємства | uk_UA |
dc.subject | Корпоративні програми | uk_UA |
dc.title | Внутрішньокорпоративні соціальні програми туристичних підприємств | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|