Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/729
Назва: Продвижение турпродукта современными инструментами туристического маркетинга
Автори: Джинджоян, В.В.
Ключові слова: Туристичний маркетинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: Біла К.О.
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Продвижение турпродукта современными инструментами туристического маркетинга / В.В. Джинджоян // Сучасні технології управління розвитком підприємств України: механізми, реалії, перспективи : колект. монограф. / за заг. ред. Т.В. Гринько. – Дніпропетровськ : Біла К. О., 2016. – С. 292-301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/729
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.1.pdf208,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.