Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/776
Назва: Просування турпродукту за рахунок застосування спеціальних форм на веб-сайтах
Автори: Джинджоян, В.В.
Ключові слова: Турпродукт
Туристичні компанії
Інтернет-маркетинг
Дата публікації: гру-2015
Видавництво: Біла К.О.
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Просування турпродукту за рахунок застосування спеціальних форм на веб-сайтах / В.В. Джинджоян // Наука в інформаційному просторі : матеріали 11 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпропетровськ, 23 – 24 грудня 2015 р.). – Дн-вськ: Біла К.О., 2015. – Т. 1.: Економічні науки. – С. 37 – 40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/776
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf117,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.