Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/787
Назва: Поняття економічного потенціалу та формування потенціалу туристичної галузі України
Інші назви: Тhe concept of economic potential and the formation of the potential of the tourist industry of Ukraine
Автори: Сазонець, І.Л.
Волошина, Д.М.
Ключові слова: Економічний потенціал
Туризм
Туристична галузь України
Дата публікації: 2023
Видавництво: Ефективна економіка
Бібліографічний опис: Сазонець І.Л. Поняття економічного потенціалу та формування потенціалу туристичної галузі України / І.Л. Сазонець, Д.М. Волошина // Ефективна економіка: електр. журнал. - 2023. - № 2. - С. 1-14.
Опис: Визначено, що на рівні національної економіки, потенціал – це здатність економічного суб'єкта до певної діяльності, що відбиває максимально можливий сукупний результат такої діяльності. Доведено, що на рівні підприємства більш притаманним є термін «економічний потенціал підприємства». Визначено, що туристична діяльність має особливі властивості функціонування в економіці країни. Результатами туристичної діяльності є не тільки економічні показники. Зазначено, що результати туристичної діяльності мають соціальну, суспільну природу. Тому для туристичної діяльності більш притаманним поняття «потенціал». Визначено, що загальний туристичний потенціал складається з природного, природно-антропогенного, історико-культурного, інфраструктурного та інвестиційного. Практичним інструментами реалізації туристичного потенціалу є запровадження інновацій та інформаційних технологій, нових інструментів маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/787
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Сазонець Волошина.pdf251,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.