Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/844
Назва: Роль туризму у створенні іміджу туристичної країни
Автори: Сазонець, І.Л.
Гарда, І.С.
Ключові слова: Туризм
Туристичний імідж країни
Дата публікації: 2022
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Сазонець І.Л. Роль туризму у створенні іміджу туристичної країни / І.Л. Сазонець, І.С. Гарда // Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Дніпро, 27 травня 2022 р.). - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - С. 33-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/844
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сазонець І.Л., Гарда І.С..pdf688,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.