Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБердо, Р.С.-
dc.date.accessioned2023-07-13T13:08:20Z-
dc.date.available2023-07-13T13:08:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБердо Р.С. Концептуальні засади використання інформаційних технологій в процессі формування готовності майбутнього психолога до професійної самоідентифікації / Р.С. Бердо // Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Series of monographs Faculty of Architecture : Monograph. 41st ed. (Katowice, 2020). - Katowice, Poland: Publishing House of Katowice School of Technology. - P. 37–45.uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-957298-8-1-
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1018-
dc.publisherPublishing House of Katowice School of Technologyuk_UA
dc.subjectІнформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectПрофесійна самоідентифікаціяuk_UA
dc.subjectМайбутній психологuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади використання інформаційних технологій в процессі формування готовності майбутнього психолога до професійної самоідентифікаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
e65c66723e9c5d3733f19bdc5fa7d924_removed.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.