Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1018
Назва: Концептуальні засади використання інформаційних технологій в процессі формування готовності майбутнього психолога до професійної самоідентифікації
Автори: Бердо, Р.С.
Ключові слова: Інформаційні технології
Професійна самоідентифікація
Майбутній психолог
Дата публікації: 2020
Видавництво: Publishing House of Katowice School of Technology
Бібліографічний опис: Бердо Р.С. Концептуальні засади використання інформаційних технологій в процессі формування готовності майбутнього психолога до професійної самоідентифікації / Р.С. Бердо // Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Series of monographs Faculty of Architecture : Monograph. 41st ed. (Katowice, 2020). - Katowice, Poland: Publishing House of Katowice School of Technology. - P. 37–45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1018
ISBN: 978-83-957298-8-1
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
e65c66723e9c5d3733f19bdc5fa7d924_removed.pdf1,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.