Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.contributor.authorПерва, С.Р.-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:04:31Z-
dc.date.available2023-10-24T11:04:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // V Міжнародна науково-практична конференція «Наука і інновації сучасного світу» (25-27 січня 2023 р.). - Cognum Publishing Будинок, Лондон, Велика Британія, 2023. - С. 590-597.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1172-
dc.publisherCognum Publishing Будинокuk_UA
dc.subjectБрендuk_UA
dc.subjectІнформаціяuk_UA
dc.subjectМаркетингові процесиuk_UA
dc.subjectПросування турпродуктуuk_UA
dc.titleСутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Магістратура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перва.pdf458,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.