Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1172
Назва: Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту
Автори: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Ключові слова: Бренд
Інформація
Маркетингові процеси
Просування турпродукту
Дата публікації: 2023
Видавництво: Cognum Publishing Будинок
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // V Міжнародна науково-практична конференція «Наука і інновації сучасного світу» (25-27 січня 2023 р.). - Cognum Publishing Будинок, Лондон, Велика Британія, 2023. - С. 590-597.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1172
Розташовується у зібраннях:Магістратура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перва.pdf458,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.