Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовиченкова, П.А.-
dc.date.accessioned2024-10-30T11:12:06Z-
dc.date.available2024-10-30T11:12:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНовиченкова, П.А. Управління стратегією маркетингу мережі ресторанів швидкого харчування МакДональдз : дипломна робота / П.А. Новиченкова; науковий керівник Н.Г. Яковлєва-Мельник. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 107 с. + дод.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1612-
dc.publisherВНПЗ "ДГУ"uk_UA
dc.subjectЕфективністьuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectМаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectУправлінняuk_UA
dc.titleУправління стратегією маркетингу мережі ресторанів швидкого харчування МакДональдзuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новиченкова П.А.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.