Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1612
Назва: Управління стратегією маркетингу мережі ресторанів швидкого харчування МакДональдз
Автори: Новиченкова, П.А.
Ключові слова: Ефективність
Маркетингова стратегія
Маркетингове середовище
Управління
Дата публікації: 2024
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Новиченкова, П.А. Управління стратегією маркетингу мережі ресторанів швидкого харчування МакДональдз : дипломна робота / П.А. Новиченкова; науковий керівник Н.Г. Яковлєва-Мельник. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 107 с. + дод.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1612
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новиченкова П.А.pdf2,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.