Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікуш, В.В.-
dc.date.accessioned2024-10-30T11:22:45Z-
dc.date.available2024-10-30T11:22:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПікуш, В.В. Шляхи удосконалення організації сервісу готелів і ресторанів : дипломна робота / В.В. Пікуш; науковий керівник О.В. Лисенко. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1614-
dc.publisherВНПЗ "ДГУ"uk_UA
dc.subjectОрганізація сервісуuk_UA
dc.subjectЕтапи обслуговуванняuk_UA
dc.subjectЯкість послугuk_UA
dc.subjectУдосконалення сервісуuk_UA
dc.titleШляхи удосконалення організації сервісу готелів і ресторанівuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пікуш.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.