Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1614
Назва: Шляхи удосконалення організації сервісу готелів і ресторанів
Автори: Пікуш, В.В.
Ключові слова: Організація сервісу
Етапи обслуговування
Якість послуг
Удосконалення сервісу
Дата публікації: 2024
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Пікуш, В.В. Шляхи удосконалення організації сервісу готелів і ресторанів : дипломна робота / В.В. Пікуш; науковий керівник О.В. Лисенко. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 93 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1614
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пікуш.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.