Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерій, Л.О.-
dc.date.accessioned2022-05-23T12:30:58Z-
dc.date.available2022-05-23T12:30:58Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДерій Л.О. Соціальні мережі як комунікаційна технологія формування іміджу туристичних підприємств в сучасних умовах: магістерська робота/ Л.О. Дерій; наук. керівник В.М. Торяник. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/161-
dc.publisherВНПЗ «ДГУ»uk_UA
dc.subjectІміджuk_UA
dc.subjectТуристичний продуктuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як комунікаційна технологія формування іміджу туристичних підприємств в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дерій.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.