Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/161
Title: Соціальні мережі як комунікаційна технологія формування іміджу туристичних підприємств в сучасних умовах
Authors: Дерій, Л.О.
Keywords: Імідж
Туристичний продукт
Issue Date: 2022
Publisher: ВНПЗ «ДГУ»
Citation: Дерій Л.О. Соціальні мережі як комунікаційна технологія формування іміджу туристичних підприємств в сучасних умовах: магістерська робота/ Л.О. Дерій; наук. керівник В.М. Торяник. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 82 с.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/161
Appears in Collections:Туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дерій.pdf1,23 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.