Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/448
Назва: Реклама та PR у сфері туризму
Автори: Торяник, В.М.
Джинджоян, В.В.
Піхун, Н.А.
Ключові слова: Реклама у туризмі
Туристична діяльність
Маркетинг у туристичній діяльності
PR-діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВНПЗ «ДГУ»
Бібліографічний опис: Торяник В.М. Реклама та PR у сфері туризму: підручник / В.М. Торяник, В.В. Джинджоян, Н.А. Піхун; за заг. ред. О.В. Негодченка. – Дніпро: ВНПЗ «ДГУ», 2018. – 320 с.
Опис: У підручнику викладено курс навчальної дисципліни «Реклама та PR у сфері туризму», розглядаються витоки становлення та розвитку реклами та PR, взагалі, їх основні поняття, завдання, функції та принципи, висвітлена роль в розвитку туристичної діяльності в Україні. Підручник стане в нагоді викладачам, студентам, практичним працівникам, а також тим, хто цікавиться питаннями реклами та PR.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/448
Розташовується у зібраннях:Реклама та PR у сфері туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама та PR в туризмі.pdf2,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.