Опис: | У монографії проаналізовано складові функціонування туристичних підприємств, визначено основні напрями їх соціальної діяльності. Як основні напрями визначено наступні: розвиток процесів корпоративної соціальної відповідальності, розвиток туристичних програм, які мають соціальне спрямування, зокрема: освітні, оздоровчо-лікувальні, програми дитячого туризму. Визначено важливість приєднання туристичних підприємств до програм сталого розвитку, програм Всесвітньої туристичної організації.
Проаналізовано відповідність соціальної діяльності туристичних підприємств Концепції реалізації державної політики у сфері сприяння розвитку соціально відповідального бізнесу в Україні на період до
2030 року. Для фахівців з економіки підприємства, працівників туристичних компаній, організаторів туристичного бізнесу на регіональному рівні, студентів магістерського рівня, які навчаються за напрямом «Туризм», науковців, аспірантів. |