Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/500
Назва: Особливості регулювання рекламної діяльності у сфері туризму в державах Західної Європи
Автори: Лесь, А.А.
Ключові слова: Реклама
Розвиток туристичного бізнесу
Рекламна діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Лесь, А.А. Особливості регулювання рекламної діяльності у сфері туризму в державах Західної Європи : дипломна робота / А.А. Лесь; науковий керівник В.М. Торяник. - Дніпро : ВНПЗ "ДГУ", 2022. - 89 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/500
Розташовується у зібраннях:Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лесь А.А.pdf22,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.