Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Сазонець, І.Л. | - |
dc.contributor.author | Джинджоян, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-16T12:03:48Z | - |
dc.date.available | 2022-11-16T12:03:48Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сазонець І.Л. Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової / І.Л. Сазонець, В.В. Джинджоян // Ефективна економіка: електронне наук. фах. видання. - 2019. - № 11. - С. 1-5 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/570 | - |
dc.description | У статті здійснено обґрунтування напрямів реалізації соціальної складової туристичними
підприємствами в сучасних соціально-економічних умовах. Встановлено, що інтерес
сучасних дослідників до проблеми конкретизації науково-методичних підходів до визначення
функцій туристичних підприємств віддзеркалюють ідеї декількох методологічних течій, а
саме: маркетинговий, соціологічний, культурологічний, економічний підходи. Разом з тим
проблема дослідження соціальних векторів функціонування туристичних компаній
залишилася поза межами наукових розвідок вчених. Резюмовано, що сучасний туризм є
особливою соціальною сферою економіки, потужною індустрією, яка виробляє до 10%
світового валового продукту, в якій зайняті мільйони співробітників та залучені величезні
капітали.
У якості продукції туристичних компаній виступають результати діяльності, спрямованої
на організацію дозвілля, рекреації, відпочинку і лікування населення, і яка реалізується за
допомогою виконання наступних функцій: виробництво послуги, продаж (збут), маркетинг,
організація виробничого процесу, фінансово-господарська діяльність. Узагальнено, що
сучасний туризм потребує вивчення умов, що визначають масовість туризму, формування
цілих туристичних потоків на основі їх соціального статусу. | uk_UA |
dc.publisher | Ефективна економіка | uk_UA |
dc.subject | Туристичні підприємства | uk_UA |
dc.subject | Туризм | uk_UA |
dc.subject | Подорожі | uk_UA |
dc.subject | Наукові підходи | uk_UA |
dc.title | Науково-методичні підходи до визначення функцій туристичних підприємств та напрямів реалізації їх соціальної складової | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|