Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.contributor.authorПерва, С.Р.-
dc.date.accessioned2023-03-15T11:46:09Z-
dc.date.available2023-03-15T11:46:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту. / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // Міжнар. наук.-практ. конф. «Science and innovation of modern world», (м. Лондон, 25-27.01.2023 р.). - Великобританія, 2023. - С. 590-597.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/754-
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.subjectТуристичний продуктuk_UA
dc.titleСутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf458,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.