Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/754
Title: Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту
Authors: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Keywords: Маркетинг
Туристичний продукт
Issue Date: 2023
Citation: Джинджоян В.В. Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту. / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // Міжнар. наук.-практ. конф. «Science and innovation of modern world», (м. Лондон, 25-27.01.2023 р.). - Великобританія, 2023. - С. 590-597.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/754
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf458,3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.