Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/850
Title: Міста України: проблеми та питання формування їх туристичного бренду
Authors: Торяник, В.М.
Черненко, Ж.В.
Keywords: Туристичний бренд
Issue Date: 2022
Publisher: ВНПЗ «ДГУ»
Citation: Торяник В.М. Міста України: проблеми та питання формування їх туристичного бренду / В.М. Торяник, Ж.В. Черненко // Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Дніпро, 27 травня 2022 р.). - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - С. 42-45.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/850
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Торяник В.М., Черненко Ж.В..pdf678,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.