Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/850
Назва: Міста України: проблеми та питання формування їх туристичного бренду
Автори: Торяник, В.М.
Черненко, Ж.В.
Ключові слова: Туристичний бренд
Дата публікації: 2022
Видавництво: ВНПЗ «ДГУ»
Бібліографічний опис: Торяник В.М. Міста України: проблеми та питання формування їх туристичного бренду / В.М. Торяник, Ж.В. Черненко // Теоретико-прикладні аспекти розвитку туризму та гостинності в умовах міжнародної економічної інтеграції: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Дніпро, 27 травня 2022 р.). - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2022. - С. 42-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/850
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Торяник В.М., Черненко Ж.В..pdf678,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.