Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1172
Title: Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту
Authors: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Keywords: Бренд
Інформація
Маркетингові процеси
Просування турпродукту
Issue Date: 2023
Publisher: Cognum Publishing Будинок
Citation: Джинджоян В.В. Сутність та завдання маркетингу у просуванні туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва // V Міжнародна науково-практична конференція «Наука і інновації сучасного світу» (25-27 січня 2023 р.). - Cognum Publishing Будинок, Лондон, Велика Британія, 2023. - С. 590-597.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1172
Appears in Collections:Магістратура

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перва.pdf458,3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.