Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазаренко, Д.О.-
dc.date.accessioned2024-11-06T11:55:12Z-
dc.date.available2024-11-06T11:55:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНазаренко, Д.О. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства на прикладі ТОВ "ПАЛС" (готель "Центральний", Кривий Ріг) : дипломна робота / Д.О. Назаренко; науковий керівник М.В. Гакова. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1636-
dc.publisherВНПЗ "ДГУ"uk_UA
dc.subjectГотельна послугаuk_UA
dc.subjectЛояльністьuk_UA
dc.subjectКлієнторієнтованістьuk_UA
dc.subjectУправління якістюuk_UA
dc.titleУправління якістю послуг на підприємстві готельного господарства на прикладі ТОВ "ПАЛС" (готель "Центральний", Кривий Ріг)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко Д.О..pdf2,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.