Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1636
Назва: Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства на прикладі ТОВ "ПАЛС" (готель "Центральний", Кривий Ріг)
Автори: Назаренко, Д.О.
Ключові слова: Готельна послуга
Лояльність
Клієнторієнтованість
Управління якістю
Дата публікації: 2024
Видавництво: ВНПЗ "ДГУ"
Бібліографічний опис: Назаренко, Д.О. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства на прикладі ТОВ "ПАЛС" (готель "Центральний", Кривий Ріг) : дипломна робота / Д.О. Назаренко; науковий керівник М.В. Гакова. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 78 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1636
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаренко Д.О..pdf2,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.