Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1636
Title: Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства на прикладі ТОВ "ПАЛС" (готель "Центральний", Кривий Ріг)
Authors: Назаренко, Д.О.
Keywords: Готельна послуга
Лояльність
Клієнторієнтованість
Управління якістю
Issue Date: 2024
Publisher: ВНПЗ "ДГУ"
Citation: Назаренко, Д.О. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства на прикладі ТОВ "ПАЛС" (готель "Центральний", Кривий Ріг) : дипломна робота / Д.О. Назаренко; науковий керівник М.В. Гакова. - Дніпро: ВНПЗ "ДГУ", 2024. - 78 с.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/1636
Appears in Collections:Готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Назаренко Д.О..pdf2,82 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.