Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/755
Title: Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту
Authors: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Боровська, О.Г.
Keywords: Ділова активність
Туристичний продукт
Issue Date: Jan-2023
Citation: Джинджоян В.В. Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва, О.Г. Боровська // Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» (м. Переяслав, 24 січня 2023 р). - Вип. 84. - Переяслав, 2023. - С. 3-6. .
Description: Узагальнено підходи до визначення результативності просування туристичного продукту. Доведено, що результативність маркетингової діяльності в туризмі треба оцінувати за допомогою показників довгострокового характеру. Виділено базові підходи визначення результативності туристичних підприємств в контексті просування туристичного продукту: показники структури капіталу, показники ділової активності, показники ліквідності, показники довгострокової платоспроможності.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/755
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf316,11 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.