Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжинджоян, В.В.-
dc.contributor.authorПерва, С.Р.-
dc.contributor.authorБоровська, О.Г.-
dc.date.accessioned2023-03-15T11:57:35Z-
dc.date.available2023-03-15T11:57:35Z-
dc.date.issued2023-01-
dc.identifier.citationДжинджоян В.В. Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва, О.Г. Боровська // Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» (м. Переяслав, 24 січня 2023 р). - Вип. 84. - Переяслав, 2023. - С. 3-6. .uk_UA
dc.identifier.urihttp://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/755-
dc.descriptionУзагальнено підходи до визначення результативності просування туристичного продукту. Доведено, що результативність маркетингової діяльності в туризмі треба оцінувати за допомогою показників довгострокового характеру. Виділено базові підходи визначення результативності туристичних підприємств в контексті просування туристичного продукту: показники структури капіталу, показники ділової активності, показники ліквідності, показники довгострокової платоспроможності.uk_UA
dc.subjectДілова активністьuk_UA
dc.subjectТуристичний продуктuk_UA
dc.titleУзагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продуктуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf316,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати базовий опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.