Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/755
Назва: Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту
Автори: Джинджоян, В.В.
Перва, С.Р.
Боровська, О.Г.
Ключові слова: Ділова активність
Туристичний продукт
Дата публікації: січ-2023
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Узагальнення підходів визначення результативності просування туристичного продукту / В.В. Джинджоян, С.Р. Перва, О.Г. Боровська // Всеукраїнська наукова інтернет-конференція «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» (м. Переяслав, 24 січня 2023 р). - Вип. 84. - Переяслав, 2023. - С. 3-6. .
Опис: Узагальнено підходи до визначення результативності просування туристичного продукту. Доведено, що результативність маркетингової діяльності в туризмі треба оцінувати за допомогою показників довгострокового характеру. Виділено базові підходи визначення результативності туристичних підприємств в контексті просування туристичного продукту: показники структури капіталу, показники ділової активності, показники ліквідності, показники довгострокової платоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/755
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf316,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.