Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/564
Title: Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств
Authors: Джинджоян, В.В.
Keywords: Продуктові інновації
Процесні інновації
Туристичні підприємства
Туристична галузь.
Issue Date: 2018
Publisher: Інвестиції: практика та досвід
Citation: Джинджоян В.В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств / В.В. Джинджоян // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 9. - С. 39-45.
Description: У статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяль ністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприє мствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових проце дур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одни ми із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.
URI: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/564
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf373,99 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.