Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/564
Назва: Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств
Автори: Джинджоян, В.В.
Ключові слова: Продуктові інновації
Процесні інновації
Туристичні підприємства
Туристична галузь.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Інвестиції: практика та досвід
Бібліографічний опис: Джинджоян В.В. Впровадження продуктових та процесних інновацій у збутову діяльність туристичних підприємств / В.В. Джинджоян // Інвестиції: практика та досвід. - 2018. - № 9. - С. 39-45.
Опис: У статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяль ністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприє мствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових проце дур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одни ми із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://info.dgu.edu.ua:80/jspui/handle/123456789/564
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf373,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.